گرانیت نطنز

گرانیت نطنز روح اللهی عبد اللهی سنگ های عرضه شده در سنگ اخوان می باشد . این مجموعه به  فروش عمده سنگ اصفهان با بهترین قیمت در تنوع بالا میپردازد. شما عزیزان می‌توانید در صورت تمایل به دریافت قیمت انواع سنگ ساختمانی به صفحۀ قیمت سنگ ساختمان مراجعه نمایید.

و برای دریافت قیمت انواع سنگ گرانیت به صفحۀ قیمت سنگ گرانیت مراجعه نمایید.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

گرانیت نطنز یکی از سنگ‌های محبوب در ساختمان‌سازی است که به دلیل کاربرد متنوعی که دارد، در بخش‌های مختلف ساختمان مورداستفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های گرانیت مشکی نطنز

ویژگی‌های این سنگ باعث شده که معماران و مهندسان در قسمت‌های مختلف بنا مانند راه‌پله، دیوارها و… از آن استفاده کنند؛ ویژگی‌های گرانیت مشکی نطنز شامل موارد زیر می‌شود:

  • زیبایی ظاهری: سنگ‌هایی با زمینه تاریک طرفداران بسیاری دارند که یکی از دلایل آن زیبایی و جذابیت ظاهری آنها است؛ در حقیقت زمینه مشکی یا دودی همراه با دانه‌های طوسی رنگ از زیبایی بصری فوق‌العاده‌ای برخوردار می‌باشد.
  • مقاومت بالا: سنگ‌های گرانیت نطنز، کیفیت خوبی دارند و در برابر شرایط سخت مانند گرما، سرما و شرایط جوی مختلف مقاومت دارند؛ علاوه بر این سنگ گرانیت مشکی نطنز در مقابل عواملی از جمله اشعه خورشید، هوازدگی، باران، برف و… نیز مقاوم است.
  • مقاومت شیمیایی: این سنگ قابلیت تحمل برخی مواد شیمیایی را دارد و از همین جهت نسبت به اکثر سنگ‌هایی که در بازار موجود است، منحصربه‌فرد می‌باشد.
  • خاصیت آنتی‌باکتریال: یکی از ویژگی‌های جالب سنگ گرانیت مشکی نطنز این است که خاصیت آنتی‌باکتریال دارد؛ به عبارتی بر روی سطح این سنگ امکان رشد قارچ و کپک وجود ندارد و به‌این‌ترتیب سطح آن عاری از آلودگی‌های این‌چنینی می‌باشد.

کاربرد گرانیت مشکی نطنز

باتوجه‌به ویژگی‌هایی که برای این سنگ بیان شد، وقت آن است که با کاربردهای آن بیشتر آشنا شویم؛ کاربرد گرانیت نطنز عبارت است از:

  • صفحه کابینت: از این سنگ می‌توان به‌عنوان سنگ صفحه کابینت استفاده نمود؛ نکته جالب‌توجه این است که در محیط‌هایی همچون آزمایشگاه و آشپزخانه که نبود آلودگی حائز اهمیت است، به دلیل خاصیت آنتی‌باکتریال، گرانیت گزینه بسیار خوبی به نظر می‌باشد.
  • کف‌پوش ساختمان: اگر به دنبال سنگی زیبا به‌عنوان کف‌پوش واحدهای تجاری، اداری و یا مسکونی هستید، گرانیت مشکی یک انتخاب هوشمندانه و دلنشین خواهد بود.
  • دیوار: برای دیوارهای داخلی و خارجی بنا می‌توان به سراغ سنگ‌های گرانیت نطنز رفت.
  • راه‌پله: سنگ‌هایی که در راه‌پله به کار می‌روند، باید مقاوم و مستحکم باشند تا در برابر فشار و سایش صدمه نبینند.

قیمت گرانیت مشکی نطنز

قیمت گرانیت مشکی نطنز باتوجه‌به عوامل مختلفی می‌تواند تغییر کند؛ این عوامل شامل موارد زیر هستند:

  • نوع فراوری: شیوه‌های مختلفی برای فراوری سنگ گرانیت نطنز وجود دارد که از معروف‌ترین آنها می‌توان به فیلم شده و کوبیک اشاره کرد. باتوجه‌به کیفیت فراوری و تجهیزاتی که در این مسیر استفاده شود، قیمت سنگ متغیر خواهد بود.
  • سورت‌بندی: هرچقدر سورت سنگ مرغوب‌تر باشد، قیمت آن بالاتر است.
  • ابعاد: ابعاد سنگ شامل طول، عرض، ارتفاع و ضخامت با قیمت گرانیت مشکی نطنز ارتباط مستقیم دارد.
  • رنگ‌شدن سنگ: گاهی اوقات سنگ‌های گرانیت مشکی، به‌صورت رنگ شده فراوری می‌شوند؛ در این صورت یکدستی سنگ بیشتر می‌شود و در نتیجه قیمت آن تا ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گرانیت نطنز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

Suggested products

محصولات پیشنهادی